Alla inlägg den 19 maj 2013

Av anonym person - 19 maj 2013 11:38

Hejhej, jag heter ***** haha. Jag vill vara anonym här för kommer skriva om saker som man kanske inte vill koppla till sig själv alla gånger! 

Jag är en tjej som är väldigt bestämd, står för mina åsiker till 100% och gillar att disskutera dom också. 

Skulle vara extra kul att skriva här om allt i mitt liv om jag fick lite respons av några läsare? ;)

okeeej, till min konstiga bloggadress, jag är halvfransk dårå, och ma vie suce betyder; mitt liv suger. 

Lite depressing kanske, men vart så sur för allt jag provade var verkligen upptaget. Aja!


Jag kommer blogga om mitt liv i allmänhet, kanske lite gamla minnen (det är dem jag inte vill att mina nära och kära ska läsa, därför är jag anonym)

Jag kommer lägga ut bilder på min konst, andra saker jag gör, som träningstips osv! 

vill också ha denna blogg för att dokumentera mina träningsframsteg!

Om ni kanske kunde önska något jag ska skriva om? 

har varit med om det mesta haha, kommer nog bli mycket drogpropaganda här eftersom jag är fd.pundare, 

väldigt classy va? jotack jag vet.

Vill ej ha några språkpoliser här, för jag kommer antagligen stava mycket fel, för orkar inte lägga ner mina språkkunskaper i denna blogg jämt. Kommer självklart bli en del välutformade inlägg men verkligen inte alla! 


Puss & kram på er :


                                        *  

Presentation


En blogg om mitt liv, om träning, min konst & annat vardagligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards